Kontakty
My v EDONA si zakládáme na kontaktu se zákazníkem. Velký počet vyřízených emailů a telefonátů - mnoho spokojených zákazníků - neustále rostoucí počet odbavených objednávek. Za každou objednávkou jste vy a váš vysněný domácí nábytek. Proto jste pro nás to nejdůležitější.
Proč domácí nábytek od EDONA?
- V nabídce jen kvalitní nábytek - než zařadíme nový kus nábytku do nabídky, otestujeme si jej.
- Nemůžete i vybrat? - Napište nebo zavolejte nám. Máme odborně vyškolené specialisty na výběr nábytku, kteří vám ochotně poradí.
- Doprava zdarma - pokud u nás nakoupíte nad 10 000 Kč, přivezeme vám nábytek zcela zdarma.
- Bezpečná přeprava - nemáte dobré zkušenosti s přepravními společnostmi? My také ne. Proto vám dovezeme nábytek prostřednictvím vlastní autodopravy.
- Nejste spokojení? - Nábytek nám můžete bez problému vrátit do 30 dní.
Nevím si rady s výběrem. Mám problém s objednávkou.
Tolik možností a druhů nábytku. Není lehké si vybrat, že? Od toho jsme tady. Naši specialisté vám rádi pomohou si vybrat ideální nábytek přesně pro vás. Jsme tady pro vás na telefonu +420 732 255 666 nebo emailu: info@edona.cz
Máte problém s objednávkou nebo není něco v pořádku s doručením? Nebojte, nedáme hlavu do písku před vašim problémem. Stačí nám zavolat na +420 732 255 666 nebo napsat na email: objednavky@edona.cz
Zákaznická linka (8:00 - 16:00)
Informace a telefonické objednávky Velmi rádi Vám sdělíme všchny všeobecné informace týkající se zboží v našem e-shopu. Chcete zadat objednávku přes telefon? Neváhejte nám zavolat!
Objednávky (8:00 - 16:00)
Podrobnosti o průběhu objednávek Informujte se o stavu Vaší objednávky telefonicky nebo emailem. Díky kvalitnímu systému správy objednávek budete ihned informováni.
Reklamace
Řešení problémů a reklamací Něco se nepovedlo? Nevadí! Vyplňte prosím reklamační formulář. Cesta k oboustranné spokojenosti je rychlé a efektivní vyřízení reklamace.
Sídlo společnosti
Skladové prostory
Vývojové centrum (IT)
